חקירות פרטיות בישראל | פוליגרף | מודיעין עסקי | אבחון כוח אדם | סקר אבטחה | סקר ביטחון | איתור נכסים | האזנת סתר | מידענות
לקוח סמוי | רשלנות רפואית - חקירות מקרי רשלנות רפואית | מעקבים | מצלמות אבטחה | צור קשר | פורום חקירות | English | spy shop

בטוח שאצלך הכל כשורה?

בוא ואתן לך דוגמא: לפני מספר שבועות נכנסתי לסניף חנות של רשת מוכרת בקרבת ביתי, במטרה לרכוש בגד לארוע שאמור להתקיים באותו הערב. מאותם הארועים המשפחתיים שנופלים עלינו בהתראה של יום. הגעתי אל החנות בסוף יום עבודה,לחוצה בזמן ולאחר שחיפשתי חניה במשך 20 דקות. הלם, מבוכה, אלו התחושות שחוויתי בכניסה לחנות. אי הסדר ששרר במקום לא הוסיף למצב רוחי.

תחילה הייתי בטוחה שהתבלבלתי, איך יתכן כי מקום שדואג לפאר את שמו בפרסומות יקרות יראה כמו בסטה בשוק?

החנות הייתה מבולגנת, ערמות בגדים נערמו בכל פינה, המדפים היו הפוכים ותאי ההלבשה הפתוחים נראו כמו אחרי מלחמה. עובדי החנות עסקו בכל דבר אפשרי מלבד לתת מענה ו/או שרות ללקוחות ששהו בחנות. פילסתי את דרכי אל המוכרת ושאלתי באם קיים פריט לבוש מסויים במידה שלי,תגובתה אלי הייתה מעליבה, חסרת סבלנות וגסה "אם לא מצאת על המדף , זה מה יש..."

התוצאה היתה שיצאתי מהחנות כלעומת שבאתי וכמובן שלא רכשתי דבר. המשכתי לכיוון הרכב במחשבה שבארוע המשפחתי הלילה, אלבש את אותם ג'ינס וחולצה שמחכים בארון. ובאשר לחנות, כף רגלי לעולם לא תדרוך שם בשנית!


יחסם המזלזל של העובדים, תחושת אי הנוחות, הבלאגן, כל אלו יבטיחו שלא אחזור לבקר בחנות או בסניף אחר של הרשת, הדהדה המחשבה בראשי. תיארתי לעצמי שכמנהלת ברשת חנויות מוכרת, הייתי חושבת פעמיים ובודקת היטב את מי אני מעסיקה ועד כמה עובדי מקפידים על נהלים והנחיות. באותו היום הם הפסידו עוד לקוח ואני, כידוע, נוהגת לספר לחברותיי אודות כל מסע קניות.

הכלי האמין ביותר לבדיקה ושיפור איכות השירות - לקוח סמוי
קישורים:
- חקירות
שם מתחם במחיר הזול בעולם:
Go Daddy $1.99 Domains

קידום אתרים
מפת האתר קישורים
כל הזכויות לתוכן האתר שמורות - יניר לוין - יעוץ ומודיעין | חקירות באינטרנט © 2004-2007 ברשיון משרד המשפטים 3735/86