חקירות פרטיות בישראל | פוליגרף | מודיעין עסקי | אבחון כוח אדם | סקר אבטחה | סקר ביטחון | איתור נכסים | האזנת סתר | מידענות
לקוח סמוי | רשלנות רפואית - חקירות מקרי רשלנות רפואית | מעקבים | מצלמות אבטחה | צור קשר | פורום חקירות | English | spy shop

לקוח סמוי

משרד חקירות יניר לוין – יעוץ ומודיעין מציע שירות לקוח סמוי, לאיבחון ואיתור צרכים שנועדו לשפר את השגיה של כל חברה עסקית. שרות לקוח סמוי יביא לשיפור ניכר בתודעת שרות בכלל ושרות לקוחות בפרט!

סקר לקוח סמוי מתבצע על ידי עובד מוכשר, שעבר הדרכה מתאימה ותפקידו לבחון ו"לצלם" מגוון מצבים בעת שהותו בחנות, או בעת שיחת טלפון עם מוקד שרות לקוחות. במסגרת הסקר יבחנו בין השאר הנקודות הבאות: יכולת מכירה, טיפול בהתנגדויות, יכולת סגירת עסקה ומרכיבים נוספים בהליכי השרות והמכירה.

בנוסף לכך, לקוח סמוי בודק (לפי הנחיות הלקוח) את מצב הניקיון, סידור הסחורה בחנות, מענה טלפוני או כל נקודה אחרת, אותה תבקש לבדוק - אחרי הכל, המטרה היא שיפור הביצועים העסקיים שלך!

אנו מתאימים סקר לקוח סמוי לפי צרכיו הסוביקטיביים של כל עסק וכל לקוח. לאור העובדה כי אנו מתמחים גם באיסוף מודיעין עסקי, הגענו למסקנה כי הפעלה מקצועית של לקוח סמוי בעסק מתחרה, תוכל לסייע באיסוף מידע יקר מציאות. במקרים אחרים אנו פועלים למניעת פחת בעסק.

                                      אנשי שירות ומכירות – זיכרו, "האח" הגדול מתבונן! 

לעיתים אין הוא מסתפק בהצצה בלבד, אלא נמצא ממש מולכם, מהצד השני של הדלפק.  שם השיטה הוא לקוח סמוי ומטרתה לבחון ולהעריך את האנשים שתפקידם לתת שירות, למכור ולסייע ללקוחות.

אין ספק כי שרות הוא שם המשחק כיום. הצרכן יודע בדיוק מה הוא רוצה, איך ומתי. כאשר השוק נמצא במצב של מיתון ותחרות קשה, החברות מנסות לבדל את עצמן. לרוב לא ניתן לשנות את המחיר או המוצר ולכן מבדלים דרך השירות. כאן נכנס לתמונה הלקוח הסמוי.


אנו, כמו לקוחותינו, יודעים ליחס את השיפור ברמת השירות לשיטת לקוח סמוי. רוצה לשמוע כיצד תוכל ליישם את שיטת לקוח סמוי אצלך בעסק?

מהו לקוח סמוי?

המדובר על אדם רגיל, שפועל כלקוח רגיל אך שם לב לנקודות ספציפיות כגון, עמידה בהנחיות, כללים, שיטה, מוצר ושירות.

איך זה עובד?

פעם או פעמיים בחודש, מבקר בבית העסק לקוח סמוי המתבונן במתרחש סביבו בתשומת לב, מקשיב ומתרשם מהאינטרקציה בין עובדי החנות ללקוחות, שפת גוף, מתן שרות, יכולת מכירה, הקפדה על נהלי המקום וכל פרט נוסף אותו מבקש מזמין העבודה לבדוק. בתום הסקר , ממלא טופס משוב פרטני. לאחר מספר ימים נשלח אל הלקוח דוח סיכום, המפרט אודות הבדיקה ותוצאותיה ובו המלצות לחיזוק ומתן דגש בתחומים "בעייתיים".

זכור!

נציגי החנות הם הפנים של החברה ולכן צריכים לעשות את המקסימום מול הלקוח. תפקידנו הוא לעזור לכם לשפר את חווית הלקוח.

בטוח שאצלך הכל כשורה?

רוצה לדעת מדוע כדאי להעסיק לקוח סמוי? מדוע כדאי לבדוק איך החנות שלך נראית בעיני לקוח מזדמן?

קישורים:
- חקירות
- עורכי דין
שם מתחם במחיר הזול בעולם:
Go Daddy $1.99 Domains

קידום אתרים
מפת האתר קישורים
כל הזכויות לתוכן האתר שמורות - יניר לוין - יעוץ ומודיעין | חקירות באינטרנט © 2004-2007 ברשיון משרד המשפטים 3735/86